18/8
skolan idag!
byebye sommarlov! :(
skolan idag var rätt slapp ändå, men aah inte kul för det.
imorses vakna jag och var skit trött,
men till slut kom jag upp ur sängen och åt frukost och fixa mig.
när jag kom till skolan så kom jag på vad jag hade saknat alla :O
vi har ju fått en ny klass föreståndare, eftersom agneta har slutat
och flyttat ner till helsingborg :(
kommer nog sakna henne lite, men den nya verka helt okey.
men först hade vi bara lite genomgångar och skit, sen hade vi rast och sen matte.
efter det lunch sen så tyska sen hälsa.
slappt.
men vårt schema suuuuuuuuger! :(
men när jag kom hem tog jag nancy (min häst) en sväng i padocken,
och hon skötte sig hur bra som helst :)
efter det in och byta om sen drog jag en sväng med willie (min hund) på en spring tur rätt gött!
nu har jag varit inne i duschen och nu sitter jag vid datorn :)
men puss och godnatt :*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress