RÖJJJJJ :D
helgen var det fan underbart saknar allt :D
trevligt att träffa nytt folk emma och becca ni var underbar tjejer :D
det var även ylva och maria :D
och så träffa jag robin óch ewe men dom kännde jag innan sen träffa jag även en ny robin :D
hur snäll som helst och du förstår fan allt <3
alla ni förstår typ bra.
i alla fall torsdags blev det en liten fest hos några som typ var sjutton haha .
dom var fan as  packade :D
men vi höll oss lugna och det var kul.
sen så på fredagen kolla vi först western tävlingarna sen så blev det fest :D
jag typ balla ur och börja lipa, men då kom snälla robin aaa han jag lärde känna och typ satt och snacka med mig.
han fick mej att lugna ner mig lite sen kom andra robin då blev jag lugn, jg ringde typ linnea så då blev allt bra ..
typ  i alla fall :D
jag fick typ värsta anfallet förlåt alla....
mamma ni vet
men sen lördagen blev det kolla tävlingarna :D
sen så blev det en mini fest hos oss i villa vagnen sen drog vi över till Ylva och dom där satt robin och så satt vi där en stund.
sen efter det så svaara inte mamma när jag ringde så jag fick panik anfall igen ocvh typ lipa som helvete.
as jobbigt.
så jag tycker värkligen skit synd om ni som var med mig, men jag var fan jävligt glad i mellan åt ;D
hahahahahaha xD becca trilla och det gjorde jag också ett par gånger :D
men annars var allt jävligt bra :D
och förlåt förlåt förlåt för allt lip :(
men ni vet ju varför grabbar och flickor <3
underbart att ni alla förstår fast vi liksom typ kännt varandra i någon dag ;D
okey visst robin kände jag innan och ewe också men aa D:


bästa helgen på länge bilder kommer sen kanske :D
och nu har jag bestämt att jag ska ner till göteborg någon dag för att träffa robin (y)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress