trök

Kom hem från katarina & anders idag.
ni som inte vet vilka det är så är det min stödfamilj.
i alla fall deras barn drog till danmark idag så vaknade ensam hemma.
katarina och anders var hemma men,
jag åt typ lite frukost sen så drog vi ut och plocka hallon.
sen feta vi oss med hallon paj ;)
tjockis jag är i know :)
men sen så drog jag hem och red min söta häst :)
senså kom jag på att jag var ensam hemma hela kvällen och blev skit rädd,
hahah så var tvungen att sitta vid datorn
där höll robin mig sällskap på msn :)
men just nu sitter jag och laddar upp bilder ifrån helgen, på bdb.
imorgon kommer pappsen hem :D
saknat honom <3
men nu ska jag fortsätta ladda upp och så ska jag sova sen.
det behöver jag.
jag har fan typ inte sovit något sen i onsdags :O
trött som fannnnn!

men godnatt och puss :*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress