måndag 23 november
hejsan :)
jag har haft en bra dag idag, har varit lungt och skönt.
skolan har varit slappt och det har ju verit hel okej :)
veckan kommer bli riktigt kul, hoppas jag.
Idag blev det hem efterskolan och sen så vidare till tidaholm.
imorgon blir det skolan sen kompisar hoppas jag!
onsdag: kanske ullared annars kolla hanbollsträning med jessicka! (:
torsdag: skolan, kompisar och stallet.
Fredag: skolan sen katarina.

hahahaha såg precis min sysling på tv i pogramet ULLARED!
asg, dooog seriöst ;)
men nu ska jag kolla på ullared, sen andra avenyn!
puss godnatt på alla,

jag på bilden :)
dagens kläder:
tröja stickad: från ginatricot 199kr
Byxor jeans: villa 599kr
Linne: från hm randigt 60kr
skor: puma ifrån sportex 699kr
din mamma!

rökar du med ditt jävla pucko?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress