29-30 mars 2010
herregud säger jag,
hur trött kan man bli :D
jo jag är rätt trött i alla fall.
blev att vara med eeelsklings linnéa igår.
vi träffade basti och kevin.
sen kom dom på att dom skulle lana så då kom victor.
så vi gick hem till kevin.
jag och linnéa kollade lite tv snackade lite,
spelade kort och ja hade allmänt kul.
fast när klockan började bli 4 sa vi åt pöjka att lägga sig.
jo visst dom la sig men högst i 10min.
så vi somnade inte helt fören klockan halv sex.
sen klart som fan gick dom upp igen runt tio över sju.
så ja det var den somnen de ;)
men i alla fall jag och linnea sov vidare en stund till.
men gick inte så bra så vi gick och skulle äta frukost på hammarkiosken.
men det var inte öppet så ja och linnéa gick till Alexandra.
sen gick vi hemrunt halv 12 och kollade på film, jag tror jag somande efter 20minuter på filmen.
sen sov jag till halv fem :O hahaha.
och nu har jag precis varit på kalas hos kusinen oscar.


loveyaaaaeh linnéa arvidson Y
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress