Min bästavän livet ut
Gumman finns inga riktiga ord för den kärleken jag känner för dig.
Du har verkligen varit en sann vän genom mina jobbiga stunder.
Ibland har vi skrattat, gråtit och gjort tokiga saker,
men sanningen är den att jag alltid kommer ha dig som min bästa vän.
Även om vi glidit ifrån varandra så ska du veta att du betyder en massa.
Kommer aldrig klara mig utan dig,
att få se dig lycklig och glad gör mina dagar till dem perfekta. 
Saknar tiderna då vi umgicks på helger,
gjorde tokiga saker, och helt enkelt bara va.
Du fick mig må bra när allt gick nerför.
Minns när vi åkte till falköping och gick villse,
eller när vi sov hos boysen när det var skola dagen efter.
När vi åkte till skolan i en jäkla skåpbil.
Semestern i somras då allt kändes så lätt.
Stunderna då vi var på olika lokalfester,
alla gånger du har tröstat mig,
matfestivalen för ett år sedan.
Jag skulle kunna sitta här och rabla upp våra minnen i evigheter,
för det finns så många som är värda att minnas.
När vi skrattade dag ut och dag in,
alla minnen får mig att sakna så det gör ont.
Jag vet inte hur du känner, men jag hoppas att vi en vacker dag
kommer kunna bli dem vänner vi alltid varit.
Kommer kunna umgås, ta en fika eller bara prata om allt och inget.
För en bättre vän än dig kommer jag aldrig hitta.
Marielle felicia tereze Wiklund jag älskar dig!
Som om du vore mitt egna kött och blod,
som om du vore min syster eller mamma.
Jag kommer alltid minnas allt vi gjort.


 

 
 
 
Jag älskar dig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress