Ja vad ska man säga?
Lilla gumman :/
Vet inte om jag ska tycka synd om dig,
eller skratta åt dig.
Kommer låta jävligt självsäker nu,
men varför ger du inte upp?
Detta var snart 3år sedan och du gör
fortfarande allt för att försöka förstöra?
Haha patetiskt.
Man kan inte få allt man vill ha eller pekar på,
tror knappast han kommer vilja ha dig mer även om de skulle lyckas förstöra.
För då hade han nog tagit dig ifrån första början.
Jag var ny inflyttad i Skövde,
hur skulle jag kunna veta att du tyckte om honom?
Det var han som tog kontakt med mig,
inte tvärtom.
Har tröttnat på dina barn fasoner,
tar kort på mig för att jag står intill en kille.
Skickar det till Teddy och försöker 
få det att se ut som att jag varit otrogen?
Vi har byggt våran relation på tillit,
trogenhet och viktigaste KÄRLEK.
Sådant där skitsnack biter inte :)
Vi håller ihop och kommer fortsätta göra.
Inte nog med detta så ska du blänga på mig,
hota mig att du ska slå mig?
Men när du väl har chansen så tar du ett ynka kort?
Säger inte att jag är mognare för jag skriver detta på min blogg, men har tröttnat och behövde skriva av mig :) 
kanske kan vi låta varandra va nu? Känns mognare så :)
just saying ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress