mycket som har hänt
ja en hel del har hänt sedan sist jag var inne på bloggen,
måste erkänna att jag varit väldigt dålig på att uppdatera.
Ber om ursäkt för de..
 
Jag har varit i Miami, jag söker jobb för fulla muggar, vilket 
går sådär inte jätte bra. Sedan har jag varit en del i stallert.
Ska försöka slänga upp bilder ifrån Miami en dag framöver,
å berätta hur vi haft de, men just nu är jag inte på humör för de..
Lite lördags trött tror jag.. 
Anonym

Var/vad söker du för jobb finns massa vikarie jobb ☺️

Svar: tar nästan vad som helst som min kropp håller för..
micaela

Anonym

Okej men tibro och Hjo söker vikarier inom vård,hemvård,LSS och mer ☺️

Svar: får inte vara tunga jobb :( men ska kika
micaela

Anonym

Hur länge var det sen du bestämde dig för att åka till Miami och vem var du där med ☺️

Svar: åkte dit med Frank, de var en impuls grej typ :)
micaela

Elin

När kommer bilderna? 😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress