Saknar mammi

Idag är de en sådan dag då jag skulle vilja ringa dig å bara byta lite tankar å ideer. Så mycket i min lilla hjärna som jag inte förstår just nu. Å jag vet att du skulle kunna hjälpa mig sortera lite i allt kaos. Men jag håller mig lugn och brusar inte upp, jag vet att en person trycker på min triggare just nu, men jag ska förvåna denna personen genom att hålla mig iskall och fortsätta behålla lugnet och vara trevlig. 

För det vet jag att du hade sagt att jag skulle göra mamma!
Jag vet också att du hade sagt att jag ska göra det jag vill och följa mitt hjärta, så de tänker jag göra! 

Först ska jag läsa mig fram till hur jag ska isolera innerväggen på bästa sätt, sen ska jag lägga på brevena. Sen vet jag inte :) 

Saknar dig mamma jag hoppas du har de bra ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress