Fighter
Efter allt du har satt mig i, 
trodde jag att jag skulle gå sönder.
Alla fajter jag varit tvungen att ta mig igenom,
alla tårar du fått mig att fälla.
Men nu i slutet vill jag säga tack,
cause,
 
du fick mig se allt lite större,
du fick mig att bli lite starkare,
du fick mig att bli lite smartare,
du fick mig att jobba lite hårdare,
du fick mig att tänka lite längre.
Du fick mig lite visare!
 
Du fick mig att förstå att inget kommer gratis,
vill man något får man jobba hårt för det!
 
Tack, tack mamma för att du fick mig till en fighter! 
Resten kan jag bara låta dig bära skulden för.
Tragiskt att du kastade bort ditt liv,
men jag tänker inte göra detsamma!
 
 
 
 
 
Lars Gustafsson

Härligt att höra dig. Stå på dig du vinner med den attityden

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress