Jag har haft paus
Jag har haft en paus från bloggandet och tänkte faktiskt fortsätta ha det, eftersom det visat sig att det blivit mycket lugnare med vissa personer då. Och finns inget bättre än lugn och ro! Som jag har längtat efter att denna karusellen med påhitt och påhopp ska ta slut, fast dem brukar ju säga lugnet före stormen. Men då hinner jag åtminstone vila upp mig lite inför nästa period. 

Något positivt mitt i allt detta är att en av de sista personen på denna planet som jag trodde skulle be om ursäkt faktiskt gjort det. Och även om det är svårt att glömma och förlåta. Så valde jag att ta emot ursäkten. Alla är värda en ny chans. Så det ska hon ha stor cred för att hon gjorde. Och det höjer henne i mina ögon. Har ju ändå känt henne i rätt många år nu. Och vi har aldrig direkt varit osams förut. Eller jo men över våra små syskon haha 😂 
Nä nu ska jag sova. Vi hörs Näe vi hörs och ni märker när jag är tillbaka igen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress