Sömnlösa nätter
Det var ett tag sedan sist som jag låg vaken och inte kunde sova. Fast än jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. 
Så mycket i huvudet.. rätt konstigt det där med sömn. När man väl är trött kan man inte sova. Å när man inte borde sova så sover man. 
Typ som nu, jag har grejat å stressat hela dagen, borde vara helt utslagen å sovit för längesedan, men näe då, nu ska man ligga vaken och grubbla å fundera på allt och inget. 
Stressad över morgon dagen, att jag ska hinna bli klar med allt i tid. Så sömnen skulle gärna få slå in nu. Men här ligger jag klar vaken och funderar i stället.. 
tänk om man vara kunde ha en on och off knapp, typ på så vis att slår man på on är man vaken tills man slår om till off. Då stensomnar man. 
Känner på mig att detta kommer bli en låång natt..  jag som ska upp tidigt imorgon... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress