Tack tack tack!
Vill tillbringa ett extra tack till några betydelsefulla människor mitt i allt kaos, som dessutom får mig att må bra trots att livet stormar! Så tack till Melinda, Line, Haaga, Kim, Linus, Cilla, Anton, Makkan, lillasyster, Fredrik och sist men inte minst tack till Ida min kära granne! ❤️



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Melinda

Gullunge ❤️ Är glad att ha dig i mitt liv också! En frisk fläkt med skitkul humor och oslagbar personlighet 🤗😘

Svar: Detsamma hjärtis! 💕 våra personligheter har vi gemensamt då! 😍
None None

Anonym

Oj så mycket vänner du har! Var du tvungen att bevisa det nu eller?! Inse fakta du flyttar från stad till stad av en anledning! Du är för helvete dramalama's jävla mamma!

Svar: Suck du ger dig aldrig va
None None

Anonym

HAHAHAHA kommenterar din egna blogg, härligt micaela.

Svar: Ja jo juste jag gjorde nog de.. stå för vad du gör bara
None None

Anonym

Vilken vänkrets du har 😊 Trevligt med många kompisar tycker jag 😊 Vill tyvärr inte vara din kompis då ja hör så mycket om dig, stämmer det att du är mytoman? 😮 Han som önskar att ja vågade träffa dig

Svar: Haha va? Vadå han som önskar han vågade träffa dig?
Näe jag är ingen mytoman folk tror så mycket, skaffa sig en egen uppfattning verkar vara svårt 😅 du får väll fråga bland mina vänner och inte lyssna på avundsjuka folk.
Rykten skapas av avundsjuka sprids av hatare och accepteras av idioter ✌️
None None

Melinda

Felicia. Kan du inte bara vakna upp ur din psykos och lägga ner någon gång?

Svar: Ja du, detta tycks aldrig få ett slut..
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress