29.11.2018
Upp i tid och fodra hästarna, steppo fick komma å köra traversen, de vågar inte jag haha. 
Sen kom Linnea med sin söta inez, så fick hon å mini leka i ridhuset en stund och sen var de tysons tur att busa av sig. 

Jag å Linnea drog vidare till Skövde medan steppo gjorde sista provet för lastbilskörkortet!
Åh hon klara de! Stoort grattis till henne😍👏
Jag å Linnea köpte en vattenpåse på hööks, påvägen hem drog vi förbi mamma å lämnade lite pengar. 
Väl tillbaka i stallet mötte jag upp Irma och plockade in hästarna, för lite ridning. 
Peppar skötte sig exemplariskt 😍
Så en sjukt nöjd tjej åkte hem ifrån stallet idag, imorgon blir de ridning igen med steppo. 

Nu ska jag käka å slänga mig i duschen å sedan sooova! Set behöva efter denna dag💁‍♀️

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress