16.02.19
Halloj, sovit bort typ halva dagen men kanske inte så konstigt,
sov ju knappt alls i natt.
Johan är i väg och hjälper någon med ljud i sin bil,
jag själv sitter här å är en aning rastlös..
 
Vet ni vad, den pojken är verkligen sjukt dålig på tidsuppfattning? 
Vad är det med killar och att vara de? 😂
Dessutom är dem experter på att vara tidsoptimister. 
"det går snabbt" sen hämtar jag dig och 3 timmar senare är han fortfarande inte klar 😂
Men börjat vänja mig, alla har bra och mindre bra sidor🙄
Dessutom är det en skitsak, han är ju så jädra underbar med så mycket annat.
Tycker ju om honom ändå, fastän han är usel på tider.💕
 
Nu ska jag inte gnälla mer haha, han lär inte bli bättre eller snabbare på grund av de 😅
 
Vet faktiskt inte vad som händer idag, det är lördag så blir en aning rastlös,
men det är ju bara för att jag ständigt har saker jag vill göra och måste göra.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress