❤️
Rör mig inte men kom gärna närmre
Låt mig vara men försvinn inte 
Se mig i ögonen men inte ner i min själ
Håll min hand men våga släpp taget
Ge mig hjälp men jag kommer förneka att jag behöver den
Berätta för mig att jag är värdefull och älskad men jag kommer inte ta till mig det
Låt mig vara ifred men jag vill inte vara ensam
Krama mig men håll dig på avstånd
Älska mig men jag kommer aldrig förstå


Det är svart eller vitt, allt eller inget, lite eller mycket, nära eller långt bort. Det finns inget mellanting, det finns inga klara känslor. Allt flyter samtidigt som det är så bestående på något sätt. Alla känslor visas utåt eller inga alls, masken åker på för att ingen ska se kaoset. 
Var allt eller inget. Va nära eller långt bort. Men egentligen vill jag bara ha dig nära, men fly medans du kan.. för vad jag än gör så har jag sönder det och du är värd så mycket mer än detta kaos.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress