Min fina
Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna honom? Att han står ut med mina känslostormar, han får mig att må så sjukt jävla bra! När livet känns sjukt jävla jobbigt vet jag att jag alltid har han! Om nätterna när jag inte kan sova så kan jag krypa intill honom och känna mig trygg, för det är precis just det jag gör i hans närhet, känner mig trygg! 
Jag kan vara mig själv, jag kan vara ledsen, överlycklig, arg och allt där i mellan, men han står ut. 
Jag står knappt ut med mig själv i vissa lägen, men han gör uppenbarligen det. Han är nog verkligen en sådan där kille man önskar att en kille var. Trotts att vi bråkar och att jag har svårt för att öppna mig och släpps in någon så har vi hållit ihop ändå. Jag är så jävla glad över att jag hittat honom! ❤️
(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress