Obrydd
Håller på att bli så där extremt obrydd om allt, bryr mig inte om vad folk lovar och sedan bryter. Bryr mig inte om vad folk säger bakom men rygg, bryr mig inte om vad någon tänker. Bryr mig inte om vad som händer. Bryr mig inte om något alls.
 tänker inte lita på någon inte acceptera/tro på några löften, för då blir man heller inte besviken. Tänker inte lyssna på vad folk säger att andra har sagt om mig, för då gör de inte heller ont. Tänker inte känna efter vad folk tycker om mig. För då blir jag heller inte ledsen. 
Tänker inte försöka reparera eller ta hand om relationer när det inte blir någon respons eller att jag får något tillbaka. 
För det gör så ont att försöka laga något som inte tycks går att laga.
Så less på att försöker, när man alltid ser ut som boven i dramat. 
Tänker inte ställa upp på folk som inte ger mig något tillbaka. 
Tänker inte bry mg om något. 
Ska bli så jävla obrydd. 💁‍♀️
För tydligen är det så man måste vara för att överleva i vårat samhälle 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress