chilla
dagen har varit chill.
har varit hemma och slappat, as gött faktiskt :)
vaknade imorses runt elva, gick upp och släppte ut hunden.
sen gick jag och la mig igen,
vakna kl tolv gick upp och åt lite sen drog jag ut och fundera lite.
efter det gjorde jag paj.
när pappa kom hem åt vi den, den blev faktiskt lyckad yeeah :)
men sen drog jag ut och pyssla med min nancy älskling.
sen red jag en sväng, som i vanliga fall skötte hon sig toppen fram tills korna kom.
hon tror typ dom är utomjordingar eller nått.
jag blev i vilket fall stående vid korna i minst en kvart.
sen skritta vi en bit till.
då dök det upp en häst med flugtäcke,
den var såklart också jätte läskig.
men vi klarade det så småning om :)
när vi kom hem kännde jag mig väldigt stolt av att inte blivit avslängd :)
men sen drog jag in och duscha för farfar skulle komma :)
när han kom satt vi och prata liten stund,
sen drog jag pappsen och molly ut och plockade svamp.
pappa sa att det var sista gången han åkte ut för att plocka svamp med mig,
för jag trodde att alla gula löv var kantareller :D
jagvet att jag är duktig :)
men nu ska jag snart sova :')

godnatt :)



Nancy aling underbarare finns inte*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress