28maj'

28maj'
snart är det sommarlov, åååååååh göttt :)
är också så jävla stolt över nita.
Hon har lagt in sig, och hon vill komma ifrån allt.<3
jag stöttar dig till tusen nita<3
du räddade mig nu är det min tur att göra det samma.<3

i alla fall allt rullar imorgon blir det angelica och dom som vill hänga på får.
idag har det varit skolan och det sög somvanligt.
efter skolan hem och mocka sen drog jag till stan och kolla lite saker.
molly fyller år och vi ska fira henne i helgen så har köpt paket åt henne :D
det blev örhängen och lite annat.
sen när jag kom till stan och kollat det som skulle, så boka jag möte hos soc.
orkar inte men är tvungen .
men bara att kämpa på och ta dagarna som de kommer.
på lördag blir det crusing, jippi huhu. (Y)
men nu ska jag snart sova,
sov bara typ 4 timmar inatt har inte kunnat sova händer så jävla mycket nu.
måste släppa taget precis som linnea säger.
vad fan är det som är så svårt?
hon har sårat och gjort så att jag mår som jag gör men endå släpper jag inte.
faan orkar inte jag vill bara försvinna.
jävla skit, hatar att ha ångest och måskit.


men puss godnatt'

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress