kanske, kanske inte

nej det är ju faktiskt så det är,
jag vågar inte,
vet att jag inte vågar.
men vill, men du är inte rätt?
du har alldeles för mycket runt omkring dig.
men jag står här tills du vet.
vet jag ens själv var frågan?

Cissi

Haft en bra helg? :)

Emma

Nu har jag fixat en present till alla som tittar in på min blogg!

bara scrolla ner till inlägget "Not Happy" och klicka på länken så får du en användbar present helt gratis!



När du ändå är inne så glöm inte att rösta på dem som är med och tävlar i Veckans Bild!

Du kan ju också läsa om Saw 3D som hade premiär idag.

Har du sett den? ;)

lucke

Hejsan, vad göres? :)

Anna

fin blogg du har :)

allt bra?

kram

anneli

Låter som en kärlekskris..

Johanna Annicka

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress