Förvirrad
Känner mig så enormt tom, men äntligen börjar jag även känna mig lite trasig. 
Börjar känna något mer ån bara tomhet, har ju varken känt mig besviken, arg, ledsen eller något liknande på 16 dagar. Det är hela 16 dagar sedan allt hände. En halv jävla månad. 
Alla tjatar om att du kommer börja känna något, det kommer så fort allt sjunkit in, men vet ni vad det sjuka är. Jag känner inget, mer än en gnutta trasig och det tror jag inte ens handlar om de. Utan om andra saker. 
Och hur långtid ska saker ta innan dem sjunker in då?
"När du börjar känna något så vet du vad som är rätt val" 
Men hur länge ska jag vänta med att ge svar? Den väntan måste vara enormt jobbig, så vill inte dra ut på den mer. 
Och ger jag ett svar nu kan jag stå för de sen? 
Men jag får ge svar och sedan får jag stå mitt kasst och stå rakryggad och säga sanningen om jag skulle ångra mitt val. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress