27 mars 2010
gårdagen blev bra bra,
vi saknade simon lite bara haha :)
ne men jag och linnea drog till gårn där vi först träffade robin,
sen kom kevin, basti & victor <3
vi spelade pingis och linnea ägde mig haha.
sen så blev det att spela fotbolls spelet. haha jag och robin mot linnea och victor.
vet ifan vem som vann, men kul hade vi.
ni skulle sätt mitt mål alltså, smått stolt där faktiskt :)
sen gick vi ut för att grilla korv med gårn, för man skulle ju släcka igår för miljön(y)
då fick jag ett sånt där grejs med hjärtat så fick tat lungt en stund.
men sen så när vi gick in igen så skulle man ju ha släckt. så blev att sitta i mörkret.
och snacka dunka eddie meduza och ha armbrytning. :)
sen drog vi till simons nya hus, super fint.


med er mår jag som jag behöver,
slipper tänka, för jag stor trivs*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress