upp och ner
Alltid samma sak, 
lika så denna gången.. 
När de går bra på ett plan rasar något annat, 
sedan rasar alltihopa.. 
Alltid samma visa och snart orkar jag inte mer. 
Känner mig så jävla grundlurad ytterligare en gång.
Så utmattad av alla dessa besvikelser, 
alla gånger jag trott att nu är de min tur ÄNTLIGEN!
Men så är de aldrig min tur, 
för alltid blir de något som inte funkar.. 
Skulle ordnat med bilen idag,
men förmiddagen börja skit,
Åkte hit i alla fall å nu sitter jag bara här,
tappat suget totalt.. 
Åker nog strax hem å begraver mig i sängen.. 
Anonym

Du får ja ladda upp mer bilder på dej ju snygging!👍🏻😉

Svar: haha nja :)
micaela

Anonym

Vem laddar upp bilder på dig ? Haha

Svar: var menar du och vilka bilder?
micaela

Anonym

Läskigt ju

Anonym

Är det sant att du börjar dejta en 28 åring ?

Anonym

Är det sant att du börjar dejta en 28 åring ?

Svar: ne han är 128 :)
micaela

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress