4 år sedan
(null)

(null)

(null)
4 hela år sedan var det du blev min på papper! 
Min bara min!
Älskade fina peppar! 
Vi har hållt ihop betydligt längre än så, men för exakt 4 år sedan skrev jag på ägarpapprena. 
Det har varot 4 händelserika år och nog har saker inte blivit som vi tänkt oss, men vi har löst det ändå ❤️
Sista bilden är tagen när du precis är lastad för resan upp till Norrbotten, när jag precis har betalt dig och du äntligen har blivit min på riktigt! 
Anonym

Ni ser lyckliga ut tillsammans, hoppas allt är frid och fröjd. Kram

Svar: Det är vi, finns ingen bättre häst än min fina peppis 😍🙏
None None

Anonym

Hej, skulle jag kunna få ditt nummer eller något sätt att kontakta dig på? Var längesedan vi pratade, vill höra hur livet rullar. Kram

Svar: Börja med att tala om ditt namn så får vi se om det är ömsesidigt att jag vill ha kontakt 🥰
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress